سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوق خرداد معلمان پرداخت شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند پرداخت شده است.

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در پرداخت اضافه تدریس یا همان حق‌التدریس معلمان به روز هستیم، گفت: حقوق خرداد معلمان که پرداخت شد اضافه تدریس اردیبهشت به همراه آن واریز شد این در حالی است که در مقطعی از زمان ۷ ماه تأخیر در پرداخت حق‌التدریس داشتیم.

وی افزود: دربرنامه‌ریزی صحیح در وزارت آموزش و پرورش و همکاری سازمان برنامه و بودجه و دولت در پرداخت حق‌التدریس معلمان تأخیر نداریم. حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده است و حقوق فروردین نیز به‌زودی واریز خواهد شد. حق‌الزحمه امتحانات دی ماه ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است. 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که فرودین تا مرداد سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند تا به امروز پرداخت نشده سعی می‌کنیم تا مرداد امسال پرداخت شود، پس از آن پاداشت پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد.

فرهادی درباره اعمال نشدن افزایش دومیلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس در احکام گفت: حقوق سرایداران مبتنی بر قانون پرداخت شده است. با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کردیم تا مبلغی تحت عنوان کمک معیشتی برای آنها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بود و امسال به دو میلیون تومان افزایش یافت و با حقوق تیرماه معوقات مربوط به ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداخت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
داود
۱۱:۱۲ ۱۱ تير ۱۴۰۳
چندر غازی که به معلمان پرداخت می کنند را در بوق و کرنا کردندن. چرا در مورد حقوق های آنچنانی سایر ارگان ها صحبت نمی شه . حقوق ناچیز معلم که کفاف زندگیشان را نمیده و از حقوق کارگر ساده هم پایین تر هستش، شده تیتر یک خبرها.......................
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ تير ۱۴۰۳
حقوق دادن به معلم شده تیتر خبری!!!!