سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف از مدارس آغاز شود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف از مدارس آغاز شود، گفت: فرهنگ‌سازی الگوی مصرف یک رکن مهم است و مولفه آن فناوری‌های پیشرفته است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: بحث آب، برق و انرژی استان نیازمند یک برنامه‌ریزی جدی و بلندمدت است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  عنوان کرد: در مباحث مرتبط با تأمین آب استان قم، ایجاد سد و انتقال آب از دریا هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد همچنان که برخی استان‌ها انجام داده‌اند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه باید یک نگاه کلان و راهبردی در تامین انرژی استان داشت، بیان کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های درون‌استانی و ملی استفاده کرد و طرح‌ها را پیش برد؛ بسیاری از کشور‌ها انرژی بادی و خورشیدی را دنبال می‌کنند، ما هم باید با یک جهش به انرژی‌های تجدیدپذیر بپردازیم تا بار مصرف گاز سبک شود.

آیت الله اعرافی، هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌های قم برای پیشبرد اهداف کلان استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید مسائل اساسی استان را شناسایی کرد و با کمک استاندار، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و سایر بخش‌های مربوطه به حل آنها پرداخت.

در ابتدای این دیدار مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم به بیان گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این شرکت پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.