سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مرحله دوم پروژه پست برق شهید رحیم‌آبادی کلاچای

معاون شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: مرحله دوم پروژه افزایش ظرفیت پست شهید رحیم‌آبادی کلاچای به بهره برداری رسید.

محمد افتخاری، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهید رحیم آبادی کلاچای با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه و برق رسانی پایدار به مشترکان منطقه کلاچای و حومه جزء اولویت‌های اجرایی این شرکت بوده است.

او افزود: این پروژه به عنوان یکی از دستاورد‌های ارزنده دولت مردمی شهید جمهور با موفقیت بهره برداری شده است.

به گفته معاون شرکت برق منطقه‌ای گیلان، برای تأمین پایدار انرژی برق و برآورده ساختن نیازمندی‌های دیماندی منطقه تحت پوشش، مرحله دوم پروژه افزایش ظرفیت پست شهید رحیم آبادی کلاچای در اواخر سال گذشته کلید خورد و یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر جایگزین یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت آمپر موجود شد و ظرفیت توان الکتریکی پست ۳۳ درصد افزایش یافت.

افتخاری با اشاره به بهره‌برداری از مرحله اول پروژه افزایش ظرفیت پست شهید رحیم آبادی کلاچای در سال گذشته تصریح کرد: با توجه به نیاز روزافزون این منطقه به انرژی برق، مرحله دوم افزایش ظرفیت این پروژه بعد از پایان مرحله اول آغاز شد و با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان، قبل از اوج بار امسال به بهره‌برداری رسید. 

او همچنین گفت: از ویژگی‌های بارز این پروژه افزایش پایداری و قابلیت اطمینان طولانی‌ترین فیدر فشار متوسط کشور (فیدر ۲۰ کیلوولت رحیم آباد) است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به نقش موثر این پروژه در رونق و توسعه منطقه کلاچای و حومه افزود: با اجرای این پروژه، ظرفیت پست فوق توزیع موصوف از ۴۵ مگاولت‌آمپر به ۶۰ مگاولت‌آمپر افزایش یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.