سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۲۶۷ پزشک متخصص و فوق تخصص در کردستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۶۷ پزشک متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در استان جذب شده‌اند.

اسعد فتحی‌پور در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰، ۹۵ نفر، در سال ۱۴۰۱، ۹۸ نفر و در سال گذشته ۷۴ پزشک متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک جذب و بکارگیری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در دولت سیزدهم ۳۶ تخت به تخت‌های ویژه بیمارستان‌های کردستان اضافه شد که تاثیر زیادی در ارتقای حوزه درمان استان داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: راه‌اندازی و بهره‌برداری تعدادی از دستگاه تجهیزات پزشکی پیشرفته و همچنین افتتاح پروژه‌های درمانی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان است.

فتحی‌پور با اشاره به هدف اجرای این دستاوردها، گفت: این اقدامات در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مردم استان انجام شده است.

به گفته وی، تجهیز و راه‌اندازی بخش پیوند کلیه در مرکز آموزشی و درمانی کوثر، تجهیز بخش زایمان به تعداد سه تخت LDR جهت بیمارستان شهید بهشتی قروه، تجهیز سه اتاق عمل خیر ساز در بیمارستان شهید بهشتی قروه، تجهیز اورژانس صلاح الدین ایوبی بانه به تعداد ۹ تخت و اختصاص اتوآنالایزر به بیمارستان شهید بهشتی قروه، از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بوده است.

برچسب ها: کردستان ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.