سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی سایت ۱۱۳ هکتاری تفتان شهر زاهدان از مرز ۴۵ درصد فراتر رفت

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی سایت هشت هزار و ۳۱۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تفتان شهر زاهدان به بیش از ۴۵ درصد رسیده است.

عطاء اله اکبری در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان گفت: عملیات ساخت این سایت بزرگ طرح نهضت ملی مسکن استان از سال گذشته در گستره ۱۱۳ هکتار آغاز شد و جذب به‌موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی این سایت بود.

وی تاکید کرد: ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و کنترل بازار مشاورین املاک سبب شده قیمت مسکن در ماه‌های اخیر از تورم عمومی جا بماند و شاهد تخلیه تدریجی حباب بازار ملک هستیم. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: همه تلاش ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن بر این استان که عرضه و تقاضا در مسکن متعادل و حتی عرضه از تقاضا بیشتر شود تا قیمت مسکن کاهش یابد.

اکبری با بیان اینکه سیستان و بلوچستان همواره در طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های پیشرو بوده است، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.