سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری شهر قم با اولویت مسئله آلایندگی خبر داد.

 مهدی اصفهانیان‌مقدم،معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم  در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم که در سالن شهید مولوی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئله ساماندهی مشاغل در شهر قم نیاز به اقدامات ویژه دارد.

وی افزود: برای این منظور باید با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن جوانب اقتصادی و اجتماعی حرکت کرد تا نتایج خوبی حاصل شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه طرح جامع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری باید با اولویت‌بندی صنوف آلاینده در مناطق هشت‌گانه تهیه شود، خاطرنشان کرد: بعضی مناطق شهری از جمله خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید بهشتی، بلوار آزادگان و هسته مرکزی شهر در این زمینه اولویت دارد و باید اقدامات لازم برای رسیدن به مرحله اجرا آغاز شود.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به وضعیت تحقق بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم اضافه کرد: در چند نوبت به سازمان اختیار داده شده است تا املاکی را برای تحقق اهداف خود به فروش برساند.

وی با اشاره به اهمیت اقبال شهروندان نسبت به شهرک خودرویی و شهرک صنوف گفت: رفع مشکلات زیرساختی از جمله معضل تأمین برق می‌تواند این موضوع را به جریان بیندازد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به لزوم مشارکت تمام بخش‌های شهرداری افزود: در بعضی واحد‌ها مسئله پایان‌کار یا تأمین پارکینگ وجود دارد که باید نسبت به حل این معضلات اقدام شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.