سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۱۷۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به ۱۷۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر استان خبر داد.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: ۱۷۰ روستا و ۲۰۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی مازندران طی فعالیت دو ساله دولت سیزدهم گازرسانی و ۱۵۰ هزار مشترک جدید نیز جذب شده است.

او افزود: از مجموع ۳۰۰۰ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان، اکنون ۲۶۱۰ روستا از گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۹۰ روستا نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست.

مایلی رستمی تعداد مشترکان گاز روستایی در مازندران را بیش از ۶۷۱ هزار و ۹۶۴ مورد اعلام و گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در ۲ هزار و ۶۱۰ روستای گازدار استان، ۹۶.۶۱ درصد است که ۱۴۰ مورد از این روستا‌ها طی ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود:از مجموع ۶۳ شهر مازندران ۶۱ شهر گازرسانی شده و ضریب گازرسانی خانوار‌های شهری، معادل ۹۹.۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه با قدرت کار زیرساختی و توسعه‌ای گازرسانی را در اقصی نقاط استان ادامه خواهیم داد، گفت: وظیفه همه خادمان و دلسوزان نظام است خود را وقف انقلاب و خدمت‌رسانی به مردم کنند که امیدوارم خداوند متعال ما را در انجام وظایف محوله یاری کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.