سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از مولد‌های خودتامین مشترکان در دستور کار شرکت برق آذربایجان‌غربی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به در دستور کار بودن استفاده از مولد‌های خودتامین مشترکان گفت: با وجود افزایش مصرف برق در استان نسبت به پارسال، اجرای کامل برنامه‌های مدیریت مصرف سبب کاهش مصرف برق شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت:حدود ۶۰ درصد از برنامه تعیین شده برای صرفه‌جویی از طریق به مدار آمدن مولد‌های خود تامین مشترکینی که قرارداد همکاری با شرکت داشته‌اند محقق شده است و تا امروز پنج مگاوات صرفه جویی حاصل از به مدار آمدن مولد‌ها داشته ایم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تا تحقق ۱۰۰ درصدی و رسیدن به هدف‌گذاری هشت مگاواتی پیگیری خواهد شد و این امر نیازمند همکاری تمام مشترکان دارای قرارداد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: هفته اول تیر، اوج مصرف برق در استان به هزار و ۱۵۷ مگاوات رسید که در مدت مشابه پارسال میزان مصرف برق رقمی در حدود یک هزار و ۸۴ مگاوات بود.

وی اضافه کرد: این افزایش هفت درصدی‌در حالی بود که افزایش دمای قابل توجهی نداشتیم.

کیامهر با اشاره به اینکه همکاری مردم در جلوگیری از افزایش بی رویه مصرف تاکنون خوب بوده است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری خوب مشترکان طی هفته‌های آتی نیز برای گذر موفق از پیک بار تابستان امسال ادامه داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.