سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات در استان یزد در امنیت کامل

فرمانده فراجا در استان یزد گفت: انتخابات در استان یزد در امنیت کامل در حال برگزاری است.

 سردا بهدانی فر فرمانده فراجا در استان یزد گفت: انتخابات کار بزرگی است و امنیت بزرگی هم می‌خواهد، همکاران انتظامی از هفته‌ها قبل در استان برای برقراری امنیت در حوزه‌ انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی تلاش کردند تا امروز بتوانند امنیت خوبی را در ۸۷۰ شعبه‌ اخذ رای برقرار کنند.

وی ادامه داد: ازساعت ۵ صبح نیروهای انتظامی  در بخشداری ها، فرمانداری‌ها حضور پیدا کردند، صندوق‌ها را با کمک دستگاه‌های نظارتی به شعب انتقال دادند و هم اکنون مشغول تامین امنیت مردم در شعب اخذ رای در سراسر استان هستند.

فرمانده فراجا استان یزد گفت: ۵ هزار نفر نیرو در سطح استان به کار گیری کردیم و بخشی از همکاران سپاه و بسیج را هم را به کمک طلبیدیم تا بتوانیم امنیت خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

سردار بهدانی فر ادامه داد: از ساعات اولیه صبح به بسیاری از شعب سرکشی داشتم و یک هماهنگی، انسجام و تفاهم بسیار خوبی بین همکاران بنده در شعب اخذ رای و مسئولین شعب و نماینده‌ی فرماندار وجود دارد که بتوانند یک امنیت خوبی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در فرایند انتخابات در استان و سطح کشور نداشته ایم گفت: تا هرزمانی که انتخابات تمدید شود همکاران ما امنیت را برقرار خواهند کردو مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.