سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادستانی‌های لرستان

معاون دادستان لرستان گفت: در تمامی حوزه‌های قضایی استان شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده و آماده رسیدگی است.

صمد مرادی فر روز جمعه در بازدید از شعب اخذ رای شهر خرم آباد اظهار کرد: در مرکز استان نیز شعبه ۲ بازپرسی شعبه اختصاصی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است و چنانچه تخلفی مشاهده با گزارش شود در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رأی استان برقرار است، افزود: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است.

مرادی فر عنوان کرد: فرآیند سیاسی مشارکت در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ اهمیت، موضوع بسیار تأثیرگذاری در وضعیت عمومی کشور است و از جهات مختلف نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه حساسیت جایگاه ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری و استقبال گسترده و قوی مردم را ایجاب می‌کند، بیان کرد: ملت بصیر ایران در این فرآیند سیاسی شرکت می‌کنند چرا که تعیین‌کننده سرنوشت کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب لرستان تاکید کرد: تمام افراد حتی در دورترین نقاط می‌توانند با مشارکت در انتخابات در این اثرگذاری سهمی داشته باشند.

مرادی فر در خصوص وضعیت انتخابات در لرستان گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رای سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در فرآیند رأی‌گیری استان برقرار است ضمن اینکه نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رای‌گیری حضور دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی به صورت ثابت و سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رای‌گیری صورت گیرد، ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب لرستان یادآور شد: توصیه می‌شود مردم مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات داشته باشند و در این صحنه سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را درخصوص تخلفات احتمالی در رای‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارایه و یا به صورت حضوری به شعبی که به این منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

 

برچسب ها: انتخابات ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.