سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۴ اکیپ عملیاتی در نقاط حساس انتخاباتِ جیرفت

مدیر اداره برق جیرفت گفت: ۴ اکیپ در قالب ۷۰ نفر از نیرو‌های مدیریت برق این شهرستان در نقاط حساس انتخاباتی حضور دارند.

مجتبی شادجو گفت: برای تامین برق پایدار حوزه‌های انتخاباتی در زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نیرو‌های عملیاتی مدیریت برق شهرستان جیرفت در حالت آماده باش قرار گرفتند.
وی ضمن اشاره به آماده باش ۴ اکیپ عملیاتی مدیریت برق شهرستان جیرفت در شهرستان با هدف تامین برق مطمئن و پایدار؛ عنوان کرد: با توجه به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات، ۴ اکیپ از نیرو‌های مدیریت برق شهرستان جیرفت  با هدف پشتیبانی و پایداری کامل شبکه‌های توزیع و تامین برق شعب اخذ رای از امروز تا پایان برگزاری انتخابات و شمارش آرا آماده باش هستند.

شادجو افزود: حضور گروه‌های عملیاتی در نقاط حساس، آمادگی خودرو‌های عملیاتی، نظارت و بازدید مستمر از وضعیت تامین برق مراکز و شعب اخذ رای در شهرستان جیرفت از جمله اقداماتی است که در روز برگزاری انتخابات با تلاش این اکیپ‌ها انجام می‌شود.  

مدیر اداره برق شهرستان جیرفت تصریح کرد: این گروه‌های عملیاتی شامل گروه‌های اجرایی، عملیاتی، پشتیبانی و نظارتی به صورت کامل آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.