سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم آذربایجان شرقی در پای صندوق‌های رای پرشور است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت:مردم در اغلب شعب و به خصوص شعب بزرگ اخذ رای استان حضور پرشور و بسیار خوبی دارند و این شعب شلوغ است.

 تراب محمدی پس از انداختن رای خود به صندوق رای در مسجد امام حسین (ع) تبریز اظهار کرد وگفت: انتخابات تعیین کننده سرنوشت هر ملت است و انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان انجام می‌شود. وی افزود: امروز مردم کشور و استان آذربایجان شرقی با مراجعه به پای صندوق رای برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند. وی ادامه داد: انتخابات مظهر جمهوریت و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز تمام آحاد مردم و آنهایی که احساس تکلیف می‌کنند حتما پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی افزود: از تعداد سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری در این دوره ۷۳۷ صندوق سیار است و از ساعت هشت صبح امروز با حضور تمامی ۵۰ هزار کارگزار، مجری و بازرس در سطح استان رای گیری آغاز شده است. وی با عنوان این‌که مدارک لازم برای اخذ رای شامل کارت ملی و یا شناسنامه است گفت: مردم سعی کنند با کارت ملی حضور یابند، زیرا شناسنامه‌های قدیمی کدملی ندارند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه اخذ رای تا ساعت ۶ بعداز ظهر ادامه دارد و به احتمال زیاد تمدید می‌شود توصیه کرد: مردم در شهر‌ها و روستا‌ها اول وقت در پای صندوق حضور یابند. وی تاکید کرد: مردم با حضور پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح حماسه دیگری در برگ زرین نظام اسلامی از خود به جای خواهند گذاشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.