سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت و بالندگی کشور نیازمند تامین زیرساخت مناسب است

امام جمعه گرگان گفت: پیشرفت و بالندگی کشور به تامین زیرساخت بخش‌های گوناگون نیاز دارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گرگان به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: پیشرفت و بالندگی کشور به تامین زیرساخت بخش‌های گوناگون نیاز دارد و توجه به آن می‌تواند مشکلات معیشتی جامعه را برطرف کرد.

وی بیان کرد: رییس جمهور دولت چهاردهم باید اهل خدمت باشد و بدون توجه به حاشیه‌ها رسیدن به توسعه ایران اسلامی را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه گرگان افزود: اصول و اساس انقلاب اسلامی که یکی از مهمترین آنها، «استقلال» است باید مورد نظر رییس جمهور آینده باشد که نتیجه توجه به این اصل، ادامه روند رو به پیشرفت کشور است.

نورمفیدی ادامه داد: باید حفظ و گسترش روابط سیاسی و اقتصادی ایران با همه دنیا به جز رژیم صهیونیستی بر پایه بر پایه تامین منافع حداکثری برای کشور ما مود توجه دولت چهارهم قرار بگیرد.

امام جمعه گرگان با یادآوری نقش گلستان در تامین امنیت غذایی کشور، از پیگیری پرداخت بخشی از طلب گندمکاران استان از سوی دولت قدردانی کرد.


طبق اعلام اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی، تاکنون یک میلیون و ۳۳ هزار تن گندم از کشاورزان گلستان به صورت تضمینی خریده شد و افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال وجه آن به گندمکاران پرداخت گردید.

منبع: ایرنا

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.