سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تیری بر قلب دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیری بر قلب دشمنان جمهوری اسلامی است.

 حجت الاسلام سرایی حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه‌ای روشن از باور‌های دینی و اعتقادی و عشق مردم به جمهوری اسلامی دانست و گفت: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده می‌تواند منجر به قدرت روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی شود. وی اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و امنیت کشورمان تاثیر بسزایی دارد.

وی حضور در پای صندوق‌های رای را ادامه راه شهدا به خصوص شهدای سانحه هوایی تفسیر کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش امروز مردم مدیون خون‌های مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت، امنیت و خدمت است و اگر آنها نبودند، آرامش روانی و احساس امنیت کنونی حاصل نمی‌شد.

وی ارزش و اهمیت حضور مردم در صحنه‌های تصمیم گیری را بسیار مهم خواند و یادآور شد: اگر مردم پای کار حکومت نباشند و در صحنه‌های حساس انتخاب صحیح نداشته باشند کشور دچار خسران می‌شود که شاید جبران آن سال‌های متمادی به طول انجامد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مردم داری، ولایت مداری و تلاش شبانه روزی را از خصوصیات مهم انتخاب اصلح برشمرد و گفت: باید توجه داشت که مردم داری و در کنار مردم بودن به شخصیت و دین انسان معنا می‌دهد و در طول تاریخ این موضوع به اثبات رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.