سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده در اصفهان نداشتیم

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده از زمان آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری تاکنون در استان اتفاق نیفتاده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در شعبه اخذ رای میدان امام (ره) گفت:تخلف‌های جزیی در زمان تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری در استان به هیات اجرایی انتخابات گزارش شده، اما تاکنون به تشکیل پرونده یا احراز جرم منجر نشده است.


سیدمحمد موسویان افزود: این تخلف‌ها نیاز به تذکر داشت که در دوران تبلیغات این کار انجام شد و به موجب قانون، ستاد پیشگیری از تخلفات به این مساله ورود پیدا کرد.


او  گفت: آمار دقیق تعداد تخلفات و تذکرات در اختیار ستاد اجرایی انتخابات بوده که تاکنون به دادسرای عمومی اصفهان گزارش نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: امنیت انتخابات توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و با حضور مقتدرانه مردم پای صندوق‌های رای پیش بینی شده است.

موسویان با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای جای تقدیر دارد، افزود: نظام مقدس اسلامی نماد جمهوریت است بر همین اساس همه چیز بستگی به حضور مردم دارد.


رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان در حال انجام است.

برچسب ها: تخلف ، انتخابات ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.