سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ نفر از اصحاب رسانه پای کار انعکاس انتخابات ریاست جمهوری در کردستان

به گفته رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان حدود ۵۰۰ نفر خبرنگار، عکاس، تصویربردار و گزارشگر رسانه‌های مختلف، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان در قالب خبر و عکس و فیلم پوشش می‌دهند.

 مصطفی مخدومی اظهار کرد: این تعداد از اهالی رسانه شاغل در خبرگزاری ها، نشریات فعال در کل استان و همچنین خبرنگاران، تصویربرداران و فیلمبرداران و عوامل فنی صداوسیمای کردستان این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می‌دهند.
وی اضافه کرد: برای خبرنگارانی که از سوی رسانه‌های آنها به استانداری استان معرفی شدند کارت صادر شده و به راحتی می‌توانند این رویداد سرنوشت ساز را پوشش دهند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران هم از ساعت هشت امروز همزمان با آغاز رای گیری شروع شده است، افزود: اهالی رسانه یکی از اقشار تاثیرگذار در جذب و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و معرفی نامزد‌های اصلح از سوی کارشناسان و صاحب نظران و فعالان سیاسی هستند.
مخدومی بیان کرد: اهالی رسانه در استان جریان سازی مطلوبی در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و آگاه سازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح به مردم انجام داده اند و امروز هم انتظار می‌رود با همه توان خود هم، چون دوره‌های گذشته این رویداد تاثیرگذار را بخوبی اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.