سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

هرگونه سوگیری له یا علیه نامزد‌های انتخابات پذیرفتنی نیست

 سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هرگونه سوگیری له یا علیه نامزد‌های انتخابات پذیرفتنی نیست گفت: از بازرسان انتخابات انتظار می‌رود با دقت تمام و به دور از هر گونه انفعال به وظایف محوله خود عمل کنند.

 تراب محمدی در گردهمایی بازرسان انتخاباتی استان آذربایجان شرقی گفت: بازرسان انتخابات باید به وظایف خود دقیق و آگاه باشند.

وی گفت: نگاهتان به وظایفتان صوری نباشد و با جدیت و با رصد جزئیات در شعب اخذ رای حضور داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهید له یا علیه هیچ یک از نامزد‌ها سوگیری شود ادامه داد: قبلاً نیز بار‌ها تاکید کرده‌ایم که مجریان انتخابات حق سوگیری ندارند.

تراب محمدی افزود: نامزد‌های محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغاتشان را انجام داده و برنامه‌هایشان را اعلام کرده‌اند و مردم نیز از آن آگاه شده‌اند و بر این اساس نامزد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه علاقه عوامل، مجریان و بازرسان انتخابات به نامزد مورد نظرشان نباید باعث سوگیری در آنان شود اضافه کرد: شما باید حافظ سلامت انتخابات باشید، منفعلانه عمل نکنید و بر طبق دستورالعمل ابلاغی هر گونه اتفاق در شعبات اخذ رای را گزارش کنید.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور بازرسان وزارت کشور در شعبات اخذ رای ضامن سلامت انتخابات است.

وی افزود: همه ما برای مشارکت حداکثری می‌کوشیم و از ساعات باقیمانده نیز باید برای تحقق حداکثری آن بهره ببریم.

 وی با بیان اینکه هدف نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخاباتی پرشور برای افزایش اقتدار آن و توسعه و آبادانی کشور است گفت: ملت ایران اسلامی بصیرت بالایی دارند و نامزد مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.