سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف بیش از ۴۰۰ کیلو مواد مخدر تا دستگیری سارقان در فارس

مهم‌ترین حوادث ۷ تیرماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در شهر صدرا

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در شهر صدرا خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در جهت فعالیت‌های مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مطلع شدند افرادی در شهر صدرا قصد تخلیه مواد مخدر در یک منزل را دارند.

او با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعامل و همکاری مأموران کلانتری ۲۸ صدرا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از منزل مورد نظر و همچنین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ پارک شده در مقابل آن منزل، ۱۹۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به شناسایی و دستگیری یک متهم و انتقال او به مقر انتظامی، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

قاچاقچیان مواد مخدر در فسا متوقف شدند

فرمانده انتظامی فسا گفت: خودرو پژو حامل مواد افیونی در محور مواصلاتی این شهرستان متوقف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فسا هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان در جهت مقابله با سوداگران مرگ، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

او ادامه داد: راننده بدون توجه به ایست پلیس با سرعت بالا قصد فرار داشت که با اقدام تخصصی پلیس، ناگزیر به توقف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ آراوند اضافه کرد: مجموعه انتظامی شهرستان فسا برخورد با اقدامات سوداگرانه قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را با جدیت در دستور کار دارد و همکاری شهروندان در این خصوص، شایسته تقدیر است.

کشف حدود ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات

فرمانده انتظامی داراب از کشف حدود ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در نتیجه انجام ۲ عملیات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب از تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر در محور بندرعباس - داراب مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، متهم با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کرد؛ در بازرسی از این خودرو ۸۷ کیلو تریاک کشف و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

سرهنگ نوشاد ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو نیز، ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

دستگیری سارق احشام در کازرون 

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق احشام و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری فرمانده انتظامی کازرون، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان کازرون، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ بارسالاری اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف پراید حامل پوشاک قاچاق در خفر

فرمانده انتظامی خفر از توقیف خودرو پراید و کشف مقادیری پوشاک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مقابله با حمل کالای قاچاق و برخورد با سود جویان، ماموران یگان امداد در سطح شهرستان خفر به یک خودرو پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو، ۷۰۰ ثوب انواع پوشاک قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالای قاچاق مکشوفه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون لایر برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر تصریح کرد: در این رابطه خودرو پراید توقیف و متهم دستگیر شد.

سارق با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه نیا فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در برخی از نقاط شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سرانجام ماموران در این خصوص یک سارق سابقه دار را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه سارق در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کرد، از شهروندان خواست ضمن مدنظر قرار دادن توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت اموال، هر گونه موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.