سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: فرصت جدیدی برای انتخاب مردم مهیا شده و هشتم تیر سال جاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه این روز، روز حضور و شکوه مردم و عظمت و اقتدار ملی است، گفت: در این روز به جهانیان نشان می‌دهیم که در صحنه و پای بیعت خود با  امام راحل و شهدا و شهدای خدمت هستیم.

او ادامه داد: فردا روز امتحان دیگری برای ملت بزرگ ایران است که با حضور خود پای صندوق رأی وحدت، انسجام و اقتدار و وفاداری ملی را نشان می‌دهند، هرکسی که جمهوری اسلامی ایران را دوست دارد باید پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: قطعا فردی که انتخاب می‌شود رئیس جمهور همه مردم است و وظیفه دارد راه شهدا را با قدرت ادامه دهد و منافع و امنیت و عزت ملی و حقوق تمامی مردم را با قدرت، صیانت کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: رئیس جمهور باید بتواند از امنیت و عظمت کشور و سربلندی ایران اسلامی دفاع کند و برای پیشرفت کشور از جان و مال و ناموس خود سرمایه گذاری کند تا این کشور بزرگ و ولایتمدار را به قله‌های بلند عزت و شرف برساند.

او تأکید کرد: حضور مردم امکان موفقیت را بالا می‌برد و با غیبت مردم و عدم احساس مسئولیت، کار پیش نخواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مسئله معیشت مردم را مسئله جدی برشمرد و گفت: دولت آینده باید برای دغدغه معیشت، اشتغال مردم، ارزآوری کشور، تقویت بنیان خانواده و توسعه علمی کشور قدم‌های بلندتری بردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.