سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات، مهمترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مهمترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات است.

منصوری رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان این مطلب در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و سوق دادن آنها به سمت انتخاب اصلح، از مهمترین وظایف کمیته اطلاع رسانی است.

او افزود: از رویکرد‌های اصلی و محوری این کمیته، زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

منصوری تصریح کرد: تولید محتوا‌های فاخر و مبتنی بر اطلاعات درست و منطقی از جمله کار‌های کمیته اطلاع رسانی و از راهکار‌هایی است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تأکید کرد: طبق تأکید استاندار، معیار اصلی ما در برگزاری انتخابات قانون مداری است. 

او ادامه داد: همه باید تلاش کنیم انتخابات هشتم تیرماه با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، در سلامت کامل و با رعایت قانون برگزار شود.


بیشتر بخوانید


به گفته منصوری همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات و نامزد‌ها گرفته تا شهروندان مکلف به رعایت قانون هستیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تأکید بر نقش حائز اهمیت رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌ها در جلب مشارکت حداکثری هموطنان، عنوان کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات می‌بایست از ظرفیت متنفذین، رسانه ها، فعالان فضای مجازی و ... برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی استفاده نمایند.

شایان ذکر است این جلسه که با حضور رؤسای کمیته‌های اطلاع رسانی ستاد‌های انتخاباتی شهرستان‌های تابعه استان و جمعی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران همراه بود، به بحث و رایزنی پیرامون راهکار‌های تولید محتوا‌های متناسب با ذائقه مخاطبان و حاوی دستاورد‌های دولت و نیز جلب مشارکت حداکثری مردم گذشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.