سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

محمد جمالی گفت: در راستای گرامیداشت چله رئیس جمهور شهید و همراهانش در پرواز اردیبهشت ماه، برنامه های ویژه و باشکوهی در سطح اداره کل و شهرستانها و مناطق ۱۳ گانه استان برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه چله شهدای خدمت مصادف با هفتم تیر شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی است گفت: در بازه زمانی ۷تیرماه تا ۱۳ تیرماه در همه ادارات آموزش وپرورش ۱۳ گانه استان به شکل عمومی برنامه های گرامیداشت شهدای خدمت با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.
 
جمالی بیان کرد: برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با حضور مسئولان استانی برگزار و از طریق شبکه دانش آموزی شاد به صورت زنده پخش خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ،تبیین ویژگیهای رئیس جمهور شهید و خدمات دولت سیزدهم در عرصه آموزش وپرورش از مهمترین رویکردهای برنامه های گرامیداشت چله خدمت است بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت حفظ یاد و خاطره شهدای خدمت و تداوم راه و منش اعتقادی آنان و زنده نگه داشتن گفتمان حکمرانی شهید رئیسی در خدمت صادقانه و بی منت به مردم برگزار می شود.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی گلزارهای شهدا و برگزاری محافل قرآن در سطح آموزش وپرورش را از دیگر برنامه های چله خدمت عنوان کرد وگفت: با همکاری وزارت آموزش وپرورش المان شهدای خدمت در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نصب خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.