سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد تولیدی در شهرستان البرز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: با ورود دادستانی و ستاد اقتصاد مقاومتی از تعطیلی ۴ واحد تولیدی در این شهرستان جلوگیری شد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: شهر صنعتی البرز قطب صنعتی استان و کشور می‌باشد که واحد‌های تولیدی و صنعتی زیادی را در خود جا داده است. 

وی ادامه داد: به همین منظور و با توجه به نامگذاری سالهاب اخیر توسط مقام معظم رهبری با موضوع حمایت از تولید و تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، مجموعه قضایی شهرستان البرز خود را مکلف به حمایت از تولید و صنعت می‌داند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این دادسرا گفت: در سال گذشته ۱۲ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات بخش تولید و صنعت شهرستان برگزار شده است. 

تقی‌زاده بیان کرد: یکی از نتایج قابل توجه این جلسات جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد تولیدی بحران زده بود که با ورود دستگاه قضایی و همراهی سایر دستگاه‌های متولی محقق شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: دستگاه قضایی شهرستان البرز در سال جدید با حمایت و مشارکت دستگاه‌های متولی و اجرایی استان از واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال که موجب توسعه اقتصادی و اشتغال زایی می‌شوند حمایت خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.