سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت سرنشین موتورسیکلت پس از برخورد با موتورسیکلت دیگر 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس، باز هم شاهد تردد موتورسواران داخل خطوط ویژه هستیم.

 سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۱۱:۲۰ ظهر دیروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه سعیدی نرسیده به ایستگاه جی یک دستگاه موتور سیکلت که به صورت حرکت خلاف جهت در داخل خط ویژه این محدوده در حال تردد بوده با یک  دستگاه موتورسیکلت دیگر که در مسیر خود مشغول حرکت بوده بشدت برخورد می‌کند. 

سرهنگ کشیر افزود: شدت تصادف به حدی بالا بوده که ترک نشین خانم ۳۵ ساله موتورسیکلت غیر مقصر در دم فوت می نماید. 

وی ادامه داد: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۹ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و پس از ایمن سازی محل جهت عدم تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند که مشخص شد حرکت خلاف جهت راکب موتورسیکلت اول باعث بروز این حادثه شده است. 

وی افزود: علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس نسبت به خطرات تردد در خطوط ویژه، باز هم شاهد تردد موتورسواران داخل این محدوده‌ها هستیم که نیاز است موتورسواران به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از تردد داخل این خطوط و حرکت خلاف جهت خودداری نمایند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان مرتکب تخلف حرکت خلاف جهت نشوند، زیرا دید آنها کم بوده و در مواجهه با خودرو‌های دیگر فرصت عکس العمل نداشته و باعث بروز تصادفات جبران ناپذیری می‌گردند و دوم اینکه در مسیر خطوط ویژه تردد نکنند، زیرا این محل برای تردد و عبور اتوبوس‌های تندرو در نظر گرفته شده است و هر لحظه امکان برخود آنها با مسافرین و اتوبوس‌ها متصور است که تصادفات فوتی و جرحی را برای آنان در پی خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.