سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

آذین بندی برخی از میادین شهر یزد مناسب نیست

سیفی گفت: در زمینه آذین بندی و فضا سازی برخی از میادین شهر یزد کاستی‌هایی وجود دارد و باید این کاستی‌ها رفع شود.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد  گفت: علی رغم اینکه اقدامات بسیار خوبی در اعیاد و مناسبت‌ها توسط شهرداری انجام می‌شود، اما در زمینه آذین بندی و فضا سازی برخی از میادین شهر کاستی‌هایی وجود دارد وباید این کاستی‌ها رفع شود. 

وی افزود: در اعیاد دهه امامت از قربان تا غدیر افزون بر ۱۱۰ جشن و برنامه با مشارکت شهرداری یزد در همه محلات شهر برگزار شد که قابل تقدیر است.

سیفی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه جشنی نیز در محل سابق ترمینال یزد برگزار شد که در هر شبانه روز بیش از ۱۵ هزار نفر از این برنامه‌ها استفاده کردند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هر چند اقدامات قابل تقدیر زیادی در این ایام اجرا شد ولی علی رغم تذکرات قبلی هنوز کاستی‌هایی در آذین بندی و فضاسازی شهری برخی از میادین و خیابان‌های شهر یزد وجود دارد.

سیفی ادامه داد: به نظر می‌رسد کم توجهی در برخی نقاط شهر وجود دارد و البته در برخی دیگر از نقاط شهر یزد نیز به خوبی اقدام شده است. 

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه حجم کار در این ایام زیاد است لذا از شهردار یزد درخواست دارم تا وظیفه آذین بندی و فضا سازی هر منطقه به شهرداری همان منطقه واگذار شود تا علاوه بر ایجاد رقابت بین شهرداری‌ها شاهد اقدام مناسب تری در این زمینه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.