سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار میوه و تره بار یزد در قرق اتباع

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار یزد و چند نرخی بودن میوه حتی صدای خود بارفروشان این میدان را در آورده و گلایه‌مند هستند.

احمد ترکمانی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت:  یکی از علل اصلی این گرانی‌ها و چند نرخی نیز به دلیل حضور اتباع فعال در این میدان هستند که این اقدام و عدم نظارت جفای در حق مردم یزد است.

وی ادامه داد: در نبود نظارت، اتباع بیگانه در بازار میوه و حتی میوه فروشی‌های سطح شهر تعیین کننده قیمت‌ها هستند که این وضعیت به گرانی قیمت میوه در شهر منجر شده و گلایه شهروندان و حتی میوه فروشی‌ها را در پی داشته است. 

ترکمانی ادامه داد: مردم از این موضوع گلایمند هستند و از ما اعضای شورا به عنوان نماینده پیگیر این موضوع هستند که بسیاری از اتباع بیگانه به دلیل قدرت مالی که دارند به صورت نقدی بار میوه و تره بار را به حتی ارزان‌تر از نرخ خریداری می‌کنند، اما به قیمت بالاتر از نرخ مصوب به مغازه داران می‌فروشند و در این میان سود خوبی عایدشان می‌شود


او افزود: بسیاری از میوه فروشی‌های سطح شهر از جمله حسن آباد هم در اختیار اتباع قرار دارد و مشخص نیست چرا نظارتی روی آنها نمی‌شود، جهاد کشاورزی یزد نیز به عنوان ناظر هیچ اقدامی انجام نداده و ما به عنوان نماینده مردم باید پیگیری کنیم

ترکمانی ادامه داد: همچنین شهرداری یزد نیز باید غرفه‌هایی در سطح شهر ایجاد کند تا مردم بتوانند میوه ارزان خریداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ تير ۱۴۰۳
تازه فهمیدید تعجب نمودیم از این سطح مغز و شعور خوب اتباع راه ندهید حتما باید عبرت بگیرید تا اتباع راه ندهید