سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۶ هزار اصفهانی، کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال اصفهان گفت: ۵۶ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیشخوان و ثبت احوال استان معطل مانده است.

مدیرکل ثبت احوال اصفهان گفت: ۵۶ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیشخوان و ثبت احوال استان معطل مانده و صاحبان آنها برای دریافت این کارت‌ها مراجعه نکرده‌اند.

مجتبی یکتامنش افزود: صاحبان این کارت‌ها در سال‌های گذشته درخواست کارت داده بودند، اما هنوز برای دریافت آنها مراجعه نکرده‌اند.

او ادامه داد: ۲۶ هزار کارت ملی در دفاتر پیشخوان مربوط به شهرستان اصفهان و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان ست.

مدیرکل ثبت احوال اصفهان تصریح کرد: بیشترین فراوانی کارت ملی هوشمند معطل مانده مربوط به شهرستان‌های کاشان با حدود چهار هزار و ۲۰۰ کارت، شاهین‌شهر سه هزار و ۵۰۰ کارت، خمینی شهر سه هزار و ۱۰۰ کارت و نجف‌آباد با سه هزار کارت است.

او  با توجه به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از متقاضیان خواست تا هرچه زودتر برای دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

یکتامنش با اشاره به اینکه برای متقاضیان صدور کارت ملی پیامک ارسال می‌شود، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با وارد کردن #۶۰۹۰*۴* از آخرین وضعیت صدور کارت ملی خود مطلع شوند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه برای انتخابات در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه ضروریست، افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود نشده‌اند می‌توانند با در دست داشتن رسید صدور کارت ملی، در انتخابات رای دهند.

یکتامنش اضافه کرد: البته از امروز تا پایان وقت برگزاری انتخابات، اداره کل ثبت احوال به متقاضیان صدور کارت ملی و شناسنامه المثنی خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان بیان داشت: متقاضیانی که درخواست شناسنامه المثنی داده بودند نیز شناسنامه آنها آماده است و آنان می‌توانند با ارائه رسید، شناسنامه المثنی خود را دریافت کنند.

او مهمترین عامل دریافت نکردن کارت ملی صادر شده را نیاز نداشتن متقاضیان به کارت ملی، تغییر شماره همراه، مهاجرت و اشتباه وارد کردن شماره تماس متقاضیان عنوان کرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.