سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مسئولان استان بوشهر به مناسبت اربعین شهدای خدمت

احمد محمدی زاده استاندار، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی، فرا رسیدن اربعین شهدای خدمت را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: شهید آیت الله رئیسی در دوران خدمت خود خالصانه و صادقانه در راستای اعتلای نظام اسلامی اهتمام داشت و در همین مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این پیام با اشاره به ویژگی‌های آیت الله شهید رئیسی یادآور شده است: شهید جمهور یار و یاور محرومان بود و با ساده زیستی در راه خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شبانه روزی تلاش کرد.

در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر تداوم مسیر خدمت بیان شده است: هجران رئیس جمهور شهید و یاران همراه، حادثه‌ای دردناک و تالم آور برای ایران عزیز و جهان اسلام بود، لکن با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، این نظام به مسیر خود ادامه می‌دهد و بدخواهان هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

در این پیام با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید شده است: در انتخابات هشتم تیرماه، مردم مومن و انقلابی استان بوشهر همگام با مردم ولایت مدار سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید و ناکام می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: مردم ولایتمدار استان بوشهر همواره در همه عرصه‌ها حضور داشته اند و این بار نیز با مشارکتی گسترده و حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.