سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل کریدور ترانزیتی کشور همزمان با احداث آزاد راه شیراز _ بوشهر

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز_ اصفهان گفت: همزمان با تکمیل قطعه ۸ آزادراه شیراز _ اصفهان قطعه اول مسیر کریدوری شیراز _بوشهر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

یاسر تنها مدیر پروژه منطقه ۷ آزاد راه شیراز_ اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تاکنون ۸۹ درصد خاکبرداری و ۸۵ درصد بتن‌ریزی قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان انجام شده است، گفت: در مجموع پیشرفت فیزیکی قطعه ۷ آزادراه شیراز- اصفهان به بیش از ۶۲ درصد رسیده است و اگر منابع مالی آن به موقع تامین شود می‌توانیم این قطعه را تا چهار ماه آینده برای تردد آماده کنیم.

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز- اصفهان بیان کرد: هم اکنون ۵۰ درصد نیوجرسی‌های این قطعه، ۲۳ درصد رویه آسفالت، ۶۹ درصد آرماتوربندی و قالب‌بندی آن نیز آماده شده است.

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان حجم خاکریزی این قطعه را بیش از ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: همچنان عملیات اجرایی این قطعه در دست اجراست تا بتوانیم با تامین منابع مالی مورد نیاز آن را به موقع آماده کنیم.

وی تاکید کرد: آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر در ۷ قطعه طراحی و ساخته شده است که هم اکنون با اتمام عملیات اجرایی قطعات ۱ تا ۶ آزادراه شاهد بهره‌برداری از ۲۱۲ کیلومتر از این مسیر هستیم و قطعه ۷ این آزادراه به طول ۱۳ کیلومتر آخرین قطعه آن در ورودی شهر شیراز قرار دارد.

وی اظهار کرد: با تکمیل این پروژه  و اتصال آن به بوشهر ما شاهد تکمیل کریدور ترانزیتی شمال _ جنوب و حلقه مفقوده در این بخش  و افزایش حجم میزان ترانزیت خواهیم بود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ تير ۱۴۰۳
جاده خوبیه اما چرا کامل نشده افتتاح کردند.نماینده های شیراز عجله داشتند افتتاح کنند الان جاده یتیم شده وهیچگاه خدمات بین راهی نداره
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۸ تير ۱۴۰۳
چرا هیچ کاری برای جاده بوشهر به شیراز انجام نمیدین ازدالکی تا دوراهی کازرون حتما باید یه لاین سبقت درست بشه .
میتی
۰۸:۲۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
مزخرف ترین ازاد راهی ک رفته بودم اینجاس چقدر راننده شبها میکشن ن آبی ن غذایی ن پمپ بنزینی تا ۲۰ کیلومتر اول سیمانه آسفالت نیست بعدشم یا سر بالایی یا کجه یا سر پایینی
هیچ راهی ب طبیعت نداره ادم یجا بشینه زنده باد جاده قدیم اون خدابیامرز ۵۰ سال پیش درست کرده.
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
خدایی آزاد راه شاه چراغ اصفهان عالیه حرفی برای گفتن نداره.
م م
۰۸:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
خوب شما از اون استفاده کنید،ولی ناشکری نکن
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
احسنت
خدا قوت
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
باسلام چرا هیچ اشاره ای به قسمت انتهایی آزاد راه شیراز قسمت بیضا نمیکنید ؟ جای پرترافیک و خطرناک که رانندگان را به مخاطره می‌اندازد و تامرکز شیراز یکساعت زمان میبرد, یعنی از ابتدای آزاد راه که ایزدخواست است تا انتها که بیضا می‌باشد ۱ساعت و ۴۰ دقیقه زمان میبرد درصورتیکه از بیضا تا شهر صدرا ۴۰ دقیقه پر خطر زمان میبرد،