سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور حماسی مردم در انتخابات بن‌بست‌شکن و مایوس کننده دشمنان انقلاب است

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه غدیر خم؛ تداوم دهنده تمدن اسلامی بوده و باید از این ظرفیت برای مشارکت حداکثری در انتخابات بهره برد، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات بن‌بست‌شکن و مایوس کننده دشمنان انقلاب است.

ابوالفضل توسلی در دیدار با دانشجویان فعال فرهنگی و تشکل‌های دانشگاه پیام نور مرکز سراوان با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار است، اظهار کرد: برای حل مطالبات و دغدغه دانشجویان در مراکز ۱۰ گانه دانشگاه پیام نور همت خود را مضاعف کرده ایم چرا که این دانشگاه با حدود ۱۰ هزار دانشجو در سراسر سیستان و بلوچستان علاوه بر اقدامات آموزشی و علمی، به انجام کار‌های فرهنگی - اجتماعی و مهارت افزایی قشر جوان و تحصیلکرده گام برداشته است.

 وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور سراوان یکی از مراکز دانشگاهی فعال با وجود بیش از یک هزار و ۳۰۰ دانشجو بومی است که توانسته با بهره مندی از پتانسیل شهرستان مبنی بر حفظ میراث صنایع دستی اقدام به راه اندازی کارگاه سفال و رونق اشتغال در کنار کار‌های آموزشی – پژوهشی و علمی کند که در این زمینه بانوان دانشجو نقش موثری در پیشبرد اهداف این دانشگاه دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه پیام نور به علت سطح گستردگی استان یکی از دانشگاه‌های موثر در بحث جذب اشتغال بوده و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در ادارات دولتی جذب شده‌اند.
 
 وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات و معجزه حضور مردم بن‌بست شکن و مایوس کننده توطئه شوم دشمنان است، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، موجب اعتبار و آبروی کشور، ایجاد وحدت، اقتدار ملی، امنیت ملی و مردم سالاری دینی خواهد شد؛ چرا که وقتی دشمن نگاه می‌کند و می‌بیند که مردم پشت سر نظام هستند، از تعرض و دست درازی و طمع به این انقلاب قطع امید می‌کند.

توسلی با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم که تداوم دهنده تمدن اسلامی بوده و جمهوری اسلامی و انقلاب، احیاگر معنای ولایت است، گفت: باید از فرصت عید غدیر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بهره برد و در انتخاب اصلح به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید مبنی بر امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن دقت و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه رای تک تک افراد تعیین کننده بوده و باید برای مشارکت حداکثری تلاش کرد، افزود: باید برای برنگشتن به رشد اقتصادی منفی، عدم تعطیلی مجدد کارخانه‌ها، جلوگیری از رانت خواری و فساد، دفاع از مظلومان و حمایت از خانواده با انتخابی آگاه و برگزیدن فردی شبیه ویژگی‌های شهیدجمهور مبنی بر امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن اقدام کنیم.
 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تاکید کرد: صحبت کردن از تاثیرات ملموس انتخابات‌های قبلی بر زندگی روزمره، برجسته کردن زیان‌های رأی ندادن، بیان تمایل زیاد مردم به مشارکت در انتخابات، مدنظر قرار دادن دغدغه‌های مخاطبان و حضور نامزد‌هایی از بین همه جناح‌ها و سلایق از جمله راهکار‌های روان شناختی برای ترغیب رای دادن است.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر تریبون و شرایطی برای مشارکت حداکثری استفاده و ادای دین کرد، افزود: امیدآفرینی، مردمی بودن، ساده زیستی، روحیه جهادی، تسلط بر نفس و تفکر انقلابی، مهمترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود که باید با این خصوصیات و ارج نهادن به خون پاک این شهدا که در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را فدای انقلاب کردند، اقدام به انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.