سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از خط ویژه اتوبوس در کرج تا پایان تیر

مدیر کل امور ایمنی و ترافیک شهرداری کرج گفت: مرحله نخست خط ویژه اتوبوس تندور در شهر کرج تا پایان تیر امسال به بهره برداری می‌رسد.

مجتبی حاج علی گفت: مسیر کامل خط ویژه اتوبوس تندرو کرج از پایانه دانشگاه خوارزمی تا پایانه شهید سلطانی به صورت رفت و برگشت به طول ۳۰ کیلومتر و ۳۵ ایستگاه در حال ساخت است.
وی با اشاره به راه اندازی فاز نخست این طرح تا پایان تیرماه گفت: درفاز اول این مسیر از چهارراه طالقانی تا پایانه دانشگاه خوارزمی به صورت رفت و برگشت به بهره برداری می‌رسد و ۷۰ درصد مسیر جداسازی شده است. 
حاج علی گفت: هزینه زیر ساخت این طرح ۲۱۵ میلیارد تومان باست که با اجرای آن زمان سفر مسافران و زمان سر فاصله رسیدن اتوبوس‌ها کاهش می‌یابد و همچنین با ترویج استفاده از حمل و نقل مومی آلودگی هوا نیز کاهش می‌یابد.
وی گفت: ارتقای حمل و نقل عمومی و توسعه عدالت اجتماعی از اهداف ساخت این طرح است تا اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار کم برخوردار بتوانند با قیمت مناسب و سریع‌تر در شهر تردد کنند.
وی گفت: همچنین در این مسیر ۱۶ دوربین نصب شده است و تخلفات رانندگی در مسیر خط ویژه به صورت هوشمند ثبت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
به نظرمن واکثریت مردم منطقه این کاربدون هیچ کارشناسی انجام شده وچنان گره ی ترافیکی ایجادکرده که باعث تعجب همه شده چون هرشخص عاقلی بادیدن این حجم اتوموبیل وعرض کمی که برای خودروهادرنظرگرفته شده، پی به اشتباه محض بودن این طرح می برد. واقعا متاسفم.
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
فکرکنم با بلوک زنها وجدول سازها و ونصاب دوربینی ها یه زدو بندی کردن نتیجه اذیت کردن مردم تهش انگار واسه کسی مهم نیست مردم این جوری بدتر عذاب میکشن خوبید من یه پزشک خوب سراغ دارم اسمش پرفسور سمعیی هست بی ادبی نباشه بلا نسبت خودتون رویه نشونی بدین
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
میدان حصارک تا شهید سلطانی کلا ۱۰ دقیقه هست ولی دوستان با این طرح تایم رو به یک ساعت افزایش دادن خدا قوت دلاور
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
جالبه کل استان از این طرح وحرکت کسی راضی نیست ولی دوستان به زور دارن اجرا میکنن چه کسانی پشت این طرح ها وکارها هستن وبازهم جالبه که جاده ای که سالم هست رو دارن ۳ بار در عرض ۶ ماه ۳ بار آسفالت کردن ولی همون جاده اون جایی که چند سال هست خرابه رو هنوز آسفالت نکردن نمونه جاده قزلحصار
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
فرض کن از اتوبوس پیاده شدی مردم از کجا میخوان رد بشن از عرض خیابان خیابانی که کلا یک لاین توش مونده با اجرای این طرح بعد میگن ترافیک شده بیشتر ترافیک‌های رو یا دولت یا شهر داری توش دخیل هستن مردم ۳۰ درصد تاثیر گذار هستن شهر داری که با یه فلافلی هم زدوبند میکنه وتو خیابان اصلی اجازه میده بساط کنه وکرایه رو بگیره واسش مهم نیست ترافیک ایجاد بشه یا نه لپ کلام این قصه هارو همه میدونن باعث کیا هستن وچه ارگان‌هایی ولی بازهم دست به دست هم میدن بخاطر همه چیز رو ماسمالی کنن
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
با پول بیت المال واسه خودشون کاسبی راه انداختن افتضاح ترین طرحی که دارن اجرا میکنن هنوز راه نیفتاده ببین چه خبر شده طرحی که ۱۰۰ درصد به ضرر کاسبهای بهشتی وکل کرج چون کل کرج بیشتر رفت وآمد ها یا از اتوبان هست یا از داخل بهشتی
کمال اصغری
۲۰:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
سلام
خیابان بهشتی ، یکی از پرترافیک ترین خیابان ها در پیک رفت و آمد هست که با نصف شدن خیابان باعث ترافیک بیشتر و آلودگی بیشتر هوای کرج خواهد شد بهتر بود هزینه های صرف شده را جهت تکمیل مترو می‌کردید که از سال ۹۰ وعده آنرا میدهید .
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بدترین طرح در کرج
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
سر تا ته کرج چقدر بود که نیاز به مترو و بی ار تی داشته باشه.
هر کاری میکنن فقط عذاب مردم رو بیشتر می‌کنه. اینهمه هزینه و بودجه اضافه کسی هم نیست رسیدگی کنه.
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
واقعا طرح مسخره ایه .نه تنها این طرح همه طرح ها
اینهمه هزینه کردن همه جای کرج رو کندن . از میدان جمهوری و فلکه اول تا خیابان شهید بهشتی. یک مشت طرح بیفایده که با چهار تا چراغ قرمز حل میشد . بستن خیابان ششم اشتراکی از مسخره ترینهاس.
جای این هزینه ها که فقط برای اصراف بودجه و پر کردن جیب کارفرماهاست کاش چهار تا مدرسه و بیمارستان میساختند که مردم از صبح تا شب برای یه دکتر ساده اسیر ‌بیمارستانهای دولتی نباشند .
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هر جا که ایستگاه هست خیابون کم عرض شده .خیابان بهشتی در محل خیابان بیمارستان رجایی همیشه ترافیک سنگینی داشت حالا تصور کنید ترافیک سنگین تر رو با حجم بالای عابرین و مسافرین اتوبوس.بگذریم از اینکه چقدر درخت در حد فاصل میدان سپاه تا دهقان ویلای اول رو قطع کردند. ایستگاه ۴۵ متر گلشهر با بهشتی رو دقیقا سر چهارراه و پشت خط ایست عابر ساخته اند.یعنی فاجعه
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مشکل ترافیک فقط با زیر گذر و رو گذر حل میشه. اکثر ترافیک‌های کرج بخاطر تقاطع هاست. کاش بجای این طرح مشکل تقاطع گلشهر و شهید بهشتی رو حل می کردید. البته که شهر دار محترم کرج جناب کیانی انسانی پاک درست و زحمت کش هستن
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بدترین وغیر کارشناسی ترین طرح کل تاریخ ایران که باید توی گینس ثبت بشه
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
این طرح فقط باعث ترافیک شده ، سرو ته کرج تو بدترین حالت بیست دقیقه مسیر بود آخه بی آرتی میخواست چیکار بزرگوار؟ یه شاهراه اصلی رو باریک کردن چهل و پنج دقیقه ترافیک ساختن ، نه کارشناسی پشتشه نه رضایت شهروندی ،احتمالا کلی هم بودجه بابتش گرفتن هاپولی کردن
مهدی
۰۵:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
این طرح برای کرج مناسب نبود
فقط ترافیک بیشتر شده
محمد حسین
۰۵:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آقای شهردار کرج لطفا بی آرتی مارلیک و ملارد تا مترو کرج راه بندازید
تنها
۲۰:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۳
این طرح صد در صد اشتباه است و باعث ایجاد ترافیک شدید در خیابان بهشتی میشود
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
طرح بسیار اشتباهی است. و باعث افزایش حداقل ۳۵ درصدی ترافیک در خیابان اصلی کرج میشود.
محمد
۱۸:۵۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
مشکل کرج چندتا دور برگردان و سرعت گیر حل میشد کل جمعیت کرج مگه چقدر هستش نهایت مردم میخواهن بروند چهار راه طالقانی مگه کجا میخوان برن فکر کردی جمعیت کرج مثل تهران هستش جمعیت تهران روز کاری به ۱۷میلیون می‌رسد بی آرتی نیاز بود نه کرج که خوابگاه واسه استان تهران هستش پ ۷۰٪ شاغلین میرن تهران واسه رزق و روری .فقط و فقط خیابان رو کم عرض کردید این خط این نشان × یک تا دوسال بیشتر دوام نمیاره و جمع میشه و در آخر کرج ترافیک انچانی نداره اگه داره فقط ساعت پیک اونهم طبیعی هستش اصلا نیاز نبود هزینه اتوبوس و نیرو و خیابان سازی جهت بی ار تی خیلی زیاد هستش نمیدونم چرا این اشتباه رو انجام دادن ولی شکست خواهد خورد .به امید خرد مردمی و کارشناسان متخصص با رشته مربوط .
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آخه کارشناسان خبره شهردار محترم کدوم آدم عاقل چنین طرحی را داده که وسط خیابان ایستگاه درست کردید مسافر از وسط ماشین ها رد بشوند و بروند اتوبوس سوار بشن