سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در استانداری آذربایجان شرقی

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

سید احمد عبودتیان مشاور و دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت شهید آیت اله رییسی در این مراسم بابیان اینکه شهید رییسی بنا بر تحقق دولت اسلامی داشت و در ادامه این راه به شهادت رسید گفت: ممتاز بودن شهدای خدمت در زمان حیاتشان بسیاد مشهود بود و نگاه فرهنگی و اجتماعی اینها به کشور بسیار مهم بود.

سید احمد عبودتیان  افزود: استاندار شهید آذربایجان شرقی واقعا با اخلاص و کاری بود، از برکات این شهادت‌ها اینکه سال‌ها دشمن تلاش کرده که مسئولان ما را ناکار امد جلوه دهد، اما دیدیم که همه این شهدا مایه اقتدار و عزت کشورشدند.

وی اظهار داشت: سال‌ها می‌گفتند که انقلاب اسلامی به انزوا کشیده شده است، اما دیدند که ۶۸ کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت به ایران اسلامی امدند و سخن دشمنان هم نقش بر آب شد حتی به پیکر مطهر شهدای ما ادای احترام کردند و برکات شهادت اینها نشان داد ایران ما با ثبات است و حتی خللی در اداره کشور اتفاق نیفتاد.

تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: تقدیر الهی بر این بود که اینعزیزان از بین ما بروند، اما شهادت اینها در جهت پیشرفت و ابادانی کشور و انسجام نیرو‌های مخلص انقلاب و کشوربسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: مردم داری این شهدا الگو و زبانزد همه مردم است چرا که همه در خدمت خلق خدا بودند که نوعی عبادت است و این هم برگرفته از ایثار و اخلاص شان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.