سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار ۴۳۲ آتش سوزی در کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در خرداد امسال آتش نشانان به ماموریت ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ مورد حادثه اعزام شده اند.

 محمد یساولی گفت: در ماه گذشته، باحضور ۴۲۱۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۹۴۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۵۸۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ مورد حادثه رسیدگی کردند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۰۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۳۹۰ مورد نجات یافته،۷۴ مصدوم و ۲۱ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۳ با ۹۰ ماموریت ایستگاه ۱۲۲ با ۸۳ ماموریت، و ایستگاه ۱۲۳ با ۷۲ ماموریت اعزامی صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۹ مورد صدور جواز و ۱۲۶ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.
 
یساولی صدور ۱۸ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۲۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۳۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۸ مورد، در حوزه ایمنی شهری، بازدید از صنوف به تعداد ۳۵ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

برچسب ها: آتش سوزی ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.