سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت ملی در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات

وحدت و انسجام ملی در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

 امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، مشارکت حداکثری را موجب قوی‌شدن ایران و دفع نقشه‌های شوم دشمنان ایران دانست و گفت: انتظار می‌رود مردم با همدلی اقتدار خود را نشان دهند و حضور حداکثری خود در انتخابات گذشته را استمرار ببخشند و دشمنان را مایوس کنند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: برای همه ما اول مشارکت بالا و در ادامه انتخاب اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، همه باید توجه داشته باشند که انتخابات باید رقابتی رفاقت گونه باشد، اما برخی مواقع شاهد تخریب هستیم که موجب دوقطبی شدن یک جامعه خواهد شدو انتخاب اصلح نباید موجب دلخوری شود.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سابق خدمت رهبر انقلاب بودیم، ایشان فرمودند ما امین مردم هستیم و اجازه نمی‌دهیم خلاف رای مردم از صندوق‌ها خارج شود، باید دقت شود وحدت و انسجام ملی را باحضور در پای صندوق‌های رای نشان دهیم، زیرا دشمن را در این صورت مایوس خواهیم کرد، مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ابراز امیدواری کرد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حماسه تشییع شهدای خدمت با حماسه مشارکت در انتخابات تکمیل می‌شود. نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته قوه‌قضائیه افزود: عملکرد دستگاه قضایی در استان اصفهان بسیار ارزشمند و موجب امیدافزایی است، بسیاری از پروند‌های قدیمی قضایی استان خوشبختانه بررسی و مرتفع شده است.

او با اشاره به رعایت تقوی الهی داد: یکی از شئون تقوای الهی ترک نزاع است، زیرا کمترین خسارت نزاع بین افراد، خراب شدن رفاقت‌های قدیمی می‌شود. یکی دیگر از شئون تقوا حضور در نماز جمعه است. زیرا عبارت در روز جمعه از فضیلت‌های زیادی برخوردار است. خطیب جمعه اصفهان با اشاره به میلاد امام هادی (ع) و عیدغدیر افزود: امام هادی (ع) دو گنجینه زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه برای شیعیان نقل کرده‌اند که این زیارت‌ها سرشار از معارف است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.