سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهايي از باشگاه پرسپوليس

شاگردان مصطفي دنيزلي چهارمين ديدار نيم فصل دوم را با پيروزي پشت سر گذاشتند تيمي كه اميدوار است با هدايت مربي صاحبنام تركيه اي در پايان فصل سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هواداران پرسپوليس گمان مي كردند با جدايي علي رضا حقيقي حاشيه امنيت ميثاق معمارزاده بيشتر مي شود تا او بتواند عملكرد بهتري از خود به جاي بگذارد ولي در عمل اين چنين نشد چون دروازه بان پرسپوليس در چهار بازي گذشته اين تيم 6 گل دريافت كرد كه آمار ضعيفي به حساب مي آيد و اگر ميثاق بخواهد به همين روند خود ادامه دهد مديران و اعضاء كادر فني بايد فكر چاره بروي ارتش سرخ باشند چون پرسپوليس بازيهاي حساس تري پيش روي خود دارد كه قطعاً دروازه بان هايي با چنين عملكردي توان فني را كاهش خواهد داد.

*تبريك سرخ پوشان به حميد علي عسگر

حميد علي عسگر خودش هم به ياد نداشت آخرين بار چه وقت براي پرسپوليس بازي كرد چون مصدوميتي طولاني چنين اجازه اي به او نمي داد اما اين هافبك جوان و دونده در جريان ديدار مقابل سرچشمه توسط مصطفي دنيزلي به بازي گرفته شد تا او به ما بگويد مصدوميتش به پايان رسيده است بازگشت علي عسگر اتفاق جالبي براي او در پي داشت و آن تبريك هواداران و بازيكنان با علي عسگر بود چون به محض اين كه علي عسگر قدم در ميدان گذاشت،  هواداران يكصدا او را تشويق كردند و بازيكنان يكي به يكي به او تبريك گفتند.

*مهدوي كيا باز هم با اصرار كريمي كاپيتان شد

مهدي مهدوي كيا پس از حضور در پرسپوليس ملي مصاحبه اي اعلام كرد حاضر نسبت به باز و بند اين 300 را به دست ببندد و بحران رخ نداد و در هر بازي كه حضور داشت كاپتيان اول سرخ پوش بود او كه به خواست دنيزلي از ابتداي ديدار مقابل مس سرچشمه به ميدان رفت نفراول پر سپوليس بود و به عنوان كاپيتان وارد ميدان شد در اين راهها گفته مي شود علي كريمي با اصرار بازو بند را به دستان مهدوي كيا بست تا ضمن احترام به وي پرسپوليس با كاپيتاني او بازي را مقابل مس سرچشمه آغاز كند البته كاپيتاني مهدوي كيا 60 دقيقه دوام داشت چون با تعويض او علي كريمي خودش كاپيتان پرسپوليس شد.

*اتهام سرخ پوشان به اصغر شرفي

در دقايقي از ديدار پرسپوليس و مس سرچشمه كه اين تيم كرماني از حريف تهراني پيش بود شاگردان شوخي قصد اتلاف وقت به بهانه هاي مختلف را داشته كه قاضي ميدان بارها تذكر داد.

همين عامل بهانه اي بود تا هواداران پرسپوليس براي گل تساوي لحظه شماري كنند. با شعار هايشان اصغر شرفي و تيمش را به ضد فوتبال متهم مي كردند البته كرماني ها هرگز زير بار اين موضوع نرفتند و اتلاف وقت را از اتفاقات طبيعي فوتبال قلمداد كردند.

*خوشحالي دنيزلي از بازگشت هواداران

حضور دنيزلي در پرسپوليس به عنوان سرمربي باعث شده تا هواداران به ورزشگاه ها برگردند و هيجان خاصي بر شرايط ليگ حاكم كنند اين اتفاق خوشحالي سرمربي پرسپوليس را در پي داشته هواداران را سرمايه باشگاهي مي داند.

حضور سي هزار نفري هواداران در بازي اين تيم مقابل شاگردان اصغر شرفي كه با پيروزي پرسپوليسي ها همراه بود اين نويد را مي دهد كه بازي هاي آينده با استقبال بهتري مواجه خواهد شد كه اين موضوع از اهداف دنيزلي و رويانيان است.

* كنايه هاي مزدك ميرزايي به شيث رضايي

مدافع اخراجي پرسپوليس تهران كه به گفته اطرافيانش چند تيم اروپايي خواهان به خدمت گرفتن او هستند همچنان در بلا تكليفي به سر مي برد.

شيث رضايي كه چندي پيش توسط باشگاه پرسپوليس اخراج شده بود در جريان بازي توسط گزارشگر اين بازي مورد كنايه قرار گرفت تا هواداران بدانند كه شايعات اخير مبني بر پيوستن او به تيم هاي اروپايي بي پايه و اساس است.

ميرزايي درجريان اين ديدار به حالت طنز اعلام كرد تيم هاي هلندي و آلماني به خاطر جذب رضايي با يكديگر دچار اختلاف شده اند.

*دنيزلي جادوگر را احيا كرد

با حضور مصطفي دنيزلي در پرسپوليس علي كريمي هم متحول شده است و بازيهاي بهتري را براي اين تيم انجام مي دهد كه زدن 3 گل، در 3 بازي و 2 پاس گل تاكيدي بر اين موضوع است.

دليل تحول جادوگر نوع بازي گرفتن از علي كريمي توسط مصطفي دنيزلي است كه آزادي عمل بهتري به او داده تا كارايي اش افزايش پيدا كند.

كريمي كه در ديدار مقابل ملوان بندر انزلي غياب پور مقابل شهرداري تبريز، مس سرچشمه و شاهين بوشهر موفق به گلزني شد تا 8 گله شود و خود را براي رسيدن به عنوان آقاي گلي به صدر جدول كند نال ليگ برتر نزديك شد.

*دنيزلي نمره قبولي گرفت

دو پيروزي يك تساوي- يك شكست حاصل كار مصطفي دنيزلي در چهار هفته ابتدايي نيم فصل دوم ليگ برتر است به زبان ساده تر او توانسته از 4 بازي 7 امتياز ليگ كسب كند كه اين عملكرد نويد روزهاي بهتري را به هواداران مي دهد.

روندي كه اگر از ابتداي فصل طي مي شد پرسپوليس امروز جز تيم هاي بالا نشين جدول بود ولي افسوس كه استيلي بازي ها را با ناكامي پشت سر مي گذاشت تا اين روزها كار دنيزلي براي جبران ناكامي ها سخت باشد.
با اين حال دنيزلي تا اين جاي كار نمره قبولي گرفته است و اين وعده را داده از هفته پنجم نيم فصل دوم نتايج به دلخواه هواداران رقم مي خورد.

* ناراحتي كاظميان از تصميمات دنيزلي

جواد كاظميان يكي از حساس ترين بازيكنان فوتبال ايران است هر اتفاقي در روحيه او تاثير به سزايي مي گذارد، او كه به طور ثابت توسط دنيزلي به بازي گرفته نمي شود كمي ناراحت است، اعتقاد دارد حق او نيست كه دقايق كمي بازي كند.

اين مهاجم هر چند ناراحتي خود را به خاطر نتايج خوب دنيزلي رسانه اي نكرده ولي دلخور است و مي خواهند در اين رابطه با دنيزلي گفتگو كند، تا شايد راهي براي حضور بيشتر در ميادين پيدا كند كه بعيد به نظر مي رسد دنيزلي با اين روش ها بخواهد به بازيكني بازي دهد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.