سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ۲۰۰ ویژه برنامه همزمان با عید غدیر در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از تدارک ۲۰۰ ویژه برنامه متنوع همزمان با ایام اعیاد قربان و غدیر در استان خبر داد.

حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: مراسمات ویژه‌ای با توجه به همزمانی اعیاد قربان و غدیر در استان برگزار خواهد شد که محور آن جشن های محله محور و خیابانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: به همین مناسبت،  بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در شهر‌های استان تدارک دیده شده است.

وی نگاه به عید غدیر را به عنوان یک محور وحدت بین مسلمانان دانست و افزود: شعار عید غدیر «عید وحدت و همدلی مسلمین» تعیین شده است.

حجت الاسلام برومند رازیانی، همچنین از تدارک برنامه‌های متعدد در سالروز تاسیس این سازمان در استان خبر داد و گفت: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار، تجلیل از ۱۲۰ نفر از فعالان عرصه تبلیغ دین، سرکشی از خانواده شهدا عرصه تبلیغ و پیشکسوتان این حوزه از جمله این برنامه هاست.

وی با اشاره به برگزاری پویش ملی «چله خدمت» خاطرنشان کرد: از زمان شهادت رییس جمهور چند صد خدمت به مردم کشور ارائه شده و ثواب این خدمات به روح شهدای خدمت اهدا شد.

حجت الاسلام برومند رازیانی خاطرنشان کرد: برای تداوم نیت و راه شهدای خدمت نشست‌هایی در تمام شهرستان‌های با محوریت چله خدمت و انتخابات برگزار شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان به برنامه‌های ایام محرم نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم امسال ماه محرمی متفاوتی رقم زده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.