سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات کشف ۳۵۰ کیلو مواد مخدر اعلام شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۳۵۰ کیلو مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس امروز با تجهیزات ویژه‌ای که در اختیار دارد و همچنین تخصصی که به دست آورده، در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی دارد. امروز شاهد کشف یک محموله ۳۵۰ کیلوگرمی هروئین بودیم که در بسته‌های مخفی شده جاسازی شده بود.  همکاران من توانستند از داخل محموله سه تریلر که حداقل ۶۰ تن بار داشتند، ۳۵۰ کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

او گفت:علاوه بر این، محموله دیگری که به شکلی پیچیده و پیشرفته ماده مخدر شیشه را در قالب خرده‌های پلاستیک به میزان ۱۲۰ کیلوگرم جاسازی کرده بودند نیز شناسایی و کشف شد. عملکرد پلیس تهران در راستای مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون منجر به کشف ۴۵۵۶۰ کیلوگرم مواد مخدر فقط در تهران بزرگ شده است.

سردار محمدیان تصریح کرد: اگر امروز برخی از محلات که شاید برای ساکنین آنها ندیدن معتادان و مواجه نشدن با صحنه‌های مصرف مواد مخدر آرزو شده بود، پاکسازی شده است که این به دلیل چرخه کامل مبارزه پلیس است. پلیس در بحث برخورد با قاچاق کلان، توزیع‌کنندگان و جمع‌آوری معتادین متجاهر اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

او گفت: در این راستا، از دستگاه قضایی به واسطه ارتباط خوب و حمایت‌های موثرشان در مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از همکاران سخت‌کوش در پلیس مبارزه با مواد مخدر که شب و روز را نمی‌شناسند و با شرایط بسیار سخت انجام وظیفه می‌کنند تا جوانان این مملکت و شهر را از دام اعتیاد نجات دهند.

سردار محمدیان تصریح کرد:ما برای محموله ۳۵۰ کیلوگرمی هروئین، ۴ نفر قاچاقچی اصلی را دستگیر کرده و خودروهای آنها را توقیف کردیم. یکی از اقداماتی که پلیس انجام می‌دهد، شناسایی اموال قاچاقچیان است و برابر قانون، اموال آنها مصادره می‌شود. این پیام به کسانی که ممکن است به سمت این جرم بروند، می‌رساند که در صورت گرفتار شدن، نه تنها خودشان بلکه اموالشان نیز مصادره خواهد شد.

او گفت: کنترل شدید برای مبادی باراندازها و گلوگاه‌های ورودی مواد مخدر صورت می‌گیرد و همچنین پاکسازی محله‌های آلوده در تهران کاملاً ملموس و محسوس است و به شدت کاهش یافته است. ارزیابی پلیس این است که ورود و توزیع مواد مخدر در سه‌ماهه اول نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. مردم باید قضاوت کنند که آیا امنیت بیشتر شده، مواد مخدر کمتر شده و معتاد متجاهر کمتر دیده می‌شود یا نه. ارزیابی‌های ما و نظرسنجی‌هایی که انجام داده‌ایم نیز این موضوع را تأیید می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.