سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای امسال

ناوگان حمل ونقل عمومی همدان ۸۰۰ هزار مسافر را جابجا کردند

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت:از ابتدای امسال ناوگان حمل و نقل عمومی استان ۸۰۰ هزار مسافر را به اقصی نقاط کشور جابجا کرده اند.

مهرداد آهکی گفت: جابه جایی ۸۰۰ هزار مسافر در قالب ۹۱ هزار سفر انجام شده است که ۷۴ درصد سهم سفر‌های ناوگان حمل و نقل عمومی را سفر‌های درون استانی و ۲۶ درصد را سفر‌های برون استانی تشکیل می‌دهند.

 او با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت خدمات سفر و خدمت‌رسانی از جمله دلایل رشد جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: در تلاش هستیم این مهم در بخش ناوگان مسافری استان همدان تداوم یابد و شاهد رشد روز افزون استفاده از حمل و نقل عمومی توسط شهروندان باشیم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت:خطر تصادف در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل کنترل مستمر سطح ایمنی ناوگان مسافری توسط کارشناسان راهداری و عوامل پلیس راه و بکارگیری رانندگان حرفه‌ای بسیار پایین‌تر از وسایل تقلیه شخصی است که این امر باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

آهکی همچنین به فعالیت دو هزار و ۱۲۰ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان اشاره و گفت: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند و سلامت هستند و زیرنظر این اداره‌کل قرار دارند.

منبع ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.