سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرانه ورزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم، ۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی مدارس استان افزوده شد.

فخرالدین اسدی با اشاره به ارتقای سرانه ورزشی مدارس استان از ۳۲ صدم مترمربع به ۴۶ صدم متر مربع، اظهار داشت: در این مدت ۹۰ چمن مصنوعی احداث و سه سالن ورزشی افتتاح شد و هم‌اکنون عملیات احداث ۱۲ سالن ورزشی در استان در دست اقدام است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش استان، افزود: در این طرح هر هشت روز یک فضای به فضای ورزشی مدارس استان اضافه شد.

اسدی اظهار داشت: قبل از دولت سیزدهم تنها ۱۰۲ فضای ورزشی در مدارس استان وجود داشت و در این مدت ۱۲۱ فضای ورزشی به سرانه ورزشی استان اضافه شد.

وی افزود: با اجرای طرح شهید خرازی در سطح فضا‌های ورزشی مدارس استان، تمام فضا‌های ورزشی موجود در روز‌های پنجشنبه و جمعه به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


اسدی افزود: در راستای اجرای طرح مهارت آموزی، آموزش رشته‌های طناب‌زنی، شنا، تنیس روی میز و دو و میدانی در مقطع دوم مدارس ابتدای استان امسال اجرا شد و از سال آینده نیز رشته‌های بستکبال، والیبال و هندبال درمدارس متوسطه اجرا می‌شود.

به گفته وی، هم اکنون در ۱۰منطقه آموزشی استان استخر شنا وجود دارد و برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان برای استفاده از استخر شنا به همکاری شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نیاز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.