سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آزمون‌های استعداد‌های درخشان آخر هفته برگزار می‌شود

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: آزمون مدارس استعداد‌های درخشان در پایه هفتم ۳۱ خرداد و پایه دهم اول تیر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزمون مدارس استعداد‌های درخشان پایه هفتم روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح و پایه دهم روز جمعه اول تیرماه ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون نیمه اول مرداد اعلام می‌شود؛ افزود: در مجموع حدود ۲۴۰ هزار نفر در آزمون پایه هفتم مدارس سمپاد و ۳۵۰ هزار نفر در آزمون پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی شرکت می‌کنند.

یاوری با بیان اینکه داوطلبان  برای دریافت کارت آزمون باید به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند؛ توصیه کرد: متقاضیان مدارس استعداد‌های درخشان پیش از آزمون محل حوزه امتحانی را چک کرده و در صورت مشکل به سازمان سنجش و ارزشیابی اطلاع دهند.

گفتنی است که دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس است باید با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند تا نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه به روی عکس اقدام شود.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.