سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار کالای قاچاق در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از کشف انبار کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت:یک انبار کالای قاچاق با مقادیر قابل توجهی ادوات کشاورزی، کود و سم قاچاق در شهرستان ساری شناسایی شد.

او افزود: در این انبار، کود قاچاق با تناژ ۱۸ تن از انواع کود‌های دولتی امسال به همراه یکهزار و ۱۰۸ لیتر سموم ممنوعه دیازینون، پاراکوات و ادوات کشاورزی قاچاق شامل ۱۶ دستگاه علف تراش و ۱۵ دستگاه سمپاش شارژی با حضور نماینده خدمات حمایتی، پلیس امنیت اقتصادی، مدیر بازرسی و حراست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مدیر زراعت استان، بازرسی و تنظیم بازار شهرستان ساری، مسئول و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی اسفیوردشوراب کشف و ضبط شد.

علوی در ادامه با بیان اینکه سود فراوانی در این سودای مرگبار نهفته است، گفت: نظارت برآفت کش‌ها بر عهده سازمان حفظ نباتات کشور و نظارت بر کود و عناصر مغذی بر عهده معاونت زراعت و باغبانی این وزارتخانه است و متولی تحقیقات در حوزه آفات و آفت کش‌ها در این وزارتخانه، موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور و در حیطه کود و عناصر ماکرو و میکرو هم موسسه تحقیقات خاک و آب مسئول است.

او در پایان به مردم توصیه کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.