سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف مدیریت شهری لواسان در انتظار استعلامات است

رئیس شورای اسلامی شهر لواسان گفت پرونده شهردار مدنظر شورای شهر برای استانداری ارسال شده است و در انتظار استعلامات است.

مهدی کرمی‌نیا، رئیس شورای اسلامی شهر لواسان اظهار کرد: تصدی آقای حسینی در ابتدای اردیبهشت برای سمت شهرداری صورت‌جلسه شده و پرونده ایشان به فرمانداری و استانداری ارسال شده است.
وی گفت: پس از آن پرونده ایشان به علت نقص مدارک از فرمانداری شمیرانات بازگشت و بعد از تکمیل مدارک مجدد ارسال شد و درحال حاضر در مرحله استعلامات است تا حکم ایشان توسط استاندار محترم صادر گردد.
رئیس شورای اسلامی شهر لواسان بیان کرد: تاکنون در مورد تایید یا عدم تایید ایشان به این شورا هیچ اطلاعی داده نشده و اختلالی در روند مدیریت شهری به وجود نیامده است.
کرمی‌نیا خاطرنشان کرد: در این زمان کار‌های عمرانی خوبی افتتاح شد و همچنین طرح تفصیلی شهر به تصویب رسید و ساختمان اداری شهرداری نیز در دست ساخت است و در خصوص سیستم روشنایی سطح شهر به صورت کلی تمام کابل‌های کمربندی تعویض شد.
گفتنی است ۸ آذرماه ۱۴۰۲ شهردار لواسان (شهردار سابق رباط‌کریم) دستگیر شد که یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ضمن تایید این خبر گفت «بازداشت» وی ارتباطی با سمتش در شهرداری لواسان ندارد و مربوط به پرونده «تخلفات در شهرداری رباط کریم» است؛ همچنین از ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ سیدعلی حسینی به عنوان سرپرست معرفی شد.

منبع:فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اسدی
۰۰:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
مدیریتش را بدهند به صدیقی عزیز !!!کی بهتر از ایشان ؟ هم با خداست وهم خدا ترس وهم مالک 4000متر ازاراضی مرغوب لواسان است