سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرط معافیت مالیاتی در قشم تسلیم اظهارنامه است

مدیر بازرگانی منطقه آزاد قشم گفت: برخورداری از معافیت مالیاتی این منطقه مشروط به ارائه اظهارنامه مالیاتی است .

مسعود مورموگویی با تاکید بر اینکه باید اظهارنامه مالیاتی در مدت مشخص شده تحویل مراجع ذیصلاح شود، گفت : براساس تصمیم مراجع قانونی، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و پرداخت مالیات متعلق در اجرای ماده (۱۰۰) قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره آن تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ تمدید شده است.

او گفت: مهلت تسلیم (اصلاح، تکمیل و استرداد) اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره بهار ۱۴۰۳ (فروردین تا پایان خرداد ماه) و پرداخت مالیات و عوارض متعلق در اجرای ماده (۳) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و ماده (۴) قانون مالیات بر ارزش افزوده هم تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه امسال افزایش یافته است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فرم‌های موضوع تعیین مالیات مقطوع و اظهارنامه‌های تعاملی پیش فرض گروه‌های دوم و سوم صاحبان مشاغل برای عملکرد سال ۱۴۰۳ از ابتدای تیر ماه امسال به تدریج در درگاه خدمات الکترونیک سازمان مالیاتی کشور بارگذاری خواهد شد.

مورموگویی گفت: برای ارتقای سطح آگاهی فعالان اقتصادی جزیره قشم، سومین سمینار آموزشی مربوط به حوزه مالیاتی و بیمه‌ای با حضور غلامحسین محمدی عالیبری مدرس دانشگاه و مؤلف کُتب مالیاتی و بیمه‌ای کشور روز ۱۰ تیر ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در مرکز بین‌المللی رشد برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.