محسن طارمیان معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حسب فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری دستگاههای اجرایی و مردم در امر انتخابات، سازمان زیباسازی تصمیم گرفت که از تبلیغات محیطی شهری برای پرشورتر برگزار شدن انتخابات استفاده کند.
وی افزود: در این راستا سازههای مشخصی در سطح شهر به کاندیداهای محترم اختصاص پیدا میکند، در سنوات قبل به این شکل بود که کاندیداهای محترم از داربست استفاده میکردند تبلیغات در سطوح نقاط مختلف شهر از طریق پوستر و روشهای دیگر انجام میدادند.
طارمیان گفت: در این دوره با ساز و کار بهتری و شکیلتر سازههای رسمی تبلیغات محیطی شهری به کاندیداهای ریاست جمهوری اختصاص پیدا میکند و هر کاندیدا ۴۵ سازه اختصاص پیدا میکند تا جهت معرفی خود و برنامههای خودشان استفاده کنند.