سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می‌شود

مسئول گروه جهادی طیبات از برگزاری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم به مدت ۵ روز همزمان با عید قربان خبر داد.

 زهرا محمد زاده مسئول گروه جهادی طیبات گفت: این گروه جهادی به مدت سه سال فعالیت گسترده‌ای در عرصه تولید پوشاک اسلامی ایرانی داشته و اعضای این گروه هر کدام از مسوولان دستگاه‌های مختلف، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه تولید پوشاک هستند.

مسئول گروه جهادی طیبات گفت: این گروه جهادی به دنبال آن است که در کنار تولید پوشاک ایرانی و اسلامی، رویداد‌های تخصصی در این حوزه را نیز دنبال کند.

محمدزاده با اشاره به برگزاری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم گفت: این رویداد در قم برای اولین بار سال گذشته برگزار شده و امیدواریم در سال‌های آینده در استان‌های مختلف کشور نیز این رویداد دنبال شود.

محمدزاده گفت: رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با عید قربان تا اول تیرماه برگزار می‌شود.

مسئول گروه جهادی طیبات ادامه داد: این رویداد در مجتمع امام خمینی (ره) در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام به مدت ۵ روز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برای بازدید مراجعه کنند.

محمدزاده اضافه کرد: ۷۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات پوشاک خود را ارائه می‌کنند و از کسانی که علاقمند به حضور در این رویداد بودند پس از اعلام آمادگی ارزیابی لازم صورت گرفته است.

مسئول گروه جهادی طیبات بیان کرد: این برنامه قرار نیست در سطح یک بازارچه باشد بلکه رویداد است و تولیدکنندگان حاضر در آن بهترین محصولات خود را در عرصه پوشاک ایرانی اسلامی ارایه می‌کنند.

محمد زاده در ادامه عنوان کرد: ما هم در طراحی و هم در عرصه دوخت آموزش‌های لازم را را به علاقمندان برای فعالیت در این حوزه ارائه می‌کنیم تا بازار تولیدات پوشاک اسلامی گسترش یابد.

محمد زاده گفت: این رویداد مقدمه‌ای برای شناسایی تولید کنندگان فعال در حوزه پوشاک ایرانی اسلامی است.

مسئول گروه جهادی طیبات با بیان اینکه مردم به این نوع پوشاک رویکرد مثبتی دارند افزود: حتی در عرصه تولید و آموزش نیز علاقمند هستند که ورود داشته باشند و ما امیدواریم فروشگاه‌های ثابتی در قم راه اندازی تا از این تولیدکنندگان حمایت شود.

مسئول گروه جهادی طیبات اضافه کرد: باید از تولیدکنندگان خرد و خانگی در عرصه تولید پوشاک حمایت کرد و انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در این زمینه حمایت‌های مادی لازم را داشته باشند.

مسئول گروه جهادی طیبات با بیان اینکه در رویداد اول تولیدکنندگان فروش خوبی داشتند گفت: بنا داریم در ماه‌های آینده این نمایشگاه را در استان‌های مازندران، کرمان و بوشهر برگزار کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.