سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۵ شعبه رسیدگی به جرائم انتخابات در همدان

نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان برگزار شد.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان همدان از استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی خبر داد و گفت: ۵ شعبه در شهر همدان وظیفه رسیدگی به تخلفات احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارد.

بهروز محمدی افزود: برای نظارت بیشتر و پیشگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای هم برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضور فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

او همچنین گفت: رصد فعالیت‌های پیش، حین و پس از انتخابات داوطلبان و ستاد‌های آنها در استان همدان هم در دستور کار است و به صورت دقیق مورد رسیدگی و تذکر قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: فعالیت‌های فضای مجازی از دغدغه‌های این ستاد است و این رصد توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی انجام می‌گیرد و با تخلفات برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان هم گفت: با توجه به اینکه چندی پیش دور دوم انتخابات مجلس را داشتیم و انتخابات ۱۱ اسفند و ۲۱ اردیبهشت را برگزار کرده ایم، دستگاه‌ها و ستاد‌های استان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری دارند.

حسن رضانیا از نقش رسانه ملی و استانی درباره آگاهی بخشی و هدایت افکار عمومی قدردانی کرد و باتوجه به نزدیکی به روز انتخابات بر نظارت بیشتر بر فعالیت در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: انتخابات برای ما فرصت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.