سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

بکارگیری فناوری های دانش بنیان در امر جهش تولید کارساز است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بکارگیری فناوری شرکت های دانش بنیان در امر تولید و بهره گیری از طرح های نوآورانه و دانش محور در جهش تولید بسیار کارساز است.

 

 

 

 

   عصر امروز و در پنجمین روز از هفته جهادکشاورزی، محمد کرمی در جمع اعضای شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان با گرامیداشت هفته جهادکشاورزی اظهار داشت: کشاورزی یک جهاد است و امنیت غذایی براساس رشد و توسعه در بخش کشاورزی پایدار خواهد ماند.

وی از کشاورزی با عنوان یک معدن بزرگ یاد کرد و افزود: اقتصاد کشاورزی یک اقتصاد بی نظیر است و بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان  با تولید انواع محصولات زراعی و باغی، دامی و شیلاتی برای ارتقای امنیت غذایی یک ظرفیت استثنایی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه همه ما مسئولان، تسهیل امور برای بهره‌ برداران و تولید کنندگان است. 

استاندار سیستان و بلوچستان بکارگیری فناوری شرکت های دانش بنیان در امر تولید، بهره گیری از طرح های نوآورانه و دانش محور در جهش تولید را بسیار کارساز برشمرد.

وی تصریح کرد: مسئولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم است و ما باید از این فرصت ها به بهترین نحو برای رضای خدا و مردم بهره گیریم.

در این نشست سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان نیز با اشاره به ۳۰۰ پروژه افتتاحیه بخش کشاورزی در ایام هفته جهادکشاورزی امسال، گزارشی از دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم در همه زیر بخش های کشاورزی استان بیان کرد.

علیرضا دهمرده تصریح کرد: همه مجموعه بخش کشاورزی با تمامی ظرفیت کارشناسی، در راستای تحقق جهش تولید و ارتقای ضریب خوداتکایی استان به محصولات اساسی کشاورزی با مشارکت مردم و همراهی مسئولان، در خدمت کشاورزان استان خواهند بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.