سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد؛

شهید آیت الله رئیسی مدافع راستین محیط زیست بود

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به علاقمندی و توجه ویژه شهید جمهور به محیط زیست گفت:شهید آیت الله رئیسی مدافع راستین محیط زیست بود.

سلاجقه در مراسم تجلیل از محیط بانان نمونه کشور در تبریز گفت: شهید آیت الله رئیسی همواره مسائل محیط زیستی را اصل بر توسعه می‌دانست.

وی با اشاره به شهادت شهید جمهور و هیات همراه در منطقه حفاظت شده دیزمار یادآوری کرد: اینکه شهید والا مقام همیشه دغدغه محیط زیست داشت و عاقبت در منطقه‌ای حفاظت شده به شهادت رسید برای جامعه محیط بانی افتخار و آبرو است.

سلاجقه محیط بانان را سرمایه‌های اجتماعی خواند و با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی آنها در حفاظت از محیط زیست ادامه داد: اگر رشادت و فداکاری خانواده و همسران محیط بانان نبود دستیابی به موفقیت‌ها ممکن نبود.

وی بر ارزش و اهمیت خون شهدا در باروری و صلابت نظام اسلامی تاکید کرد.

سلاجقه عنوان عبارت دلم برای رئیسی سوخت از سوی مقام معظم رهبری را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: در این خصوص معانی و تفاسیر بسیار زیادی گنجانده شده است.

وی گفت:  شهید آیت الله رئیسی  پشت میز نشینی، زمان و بن بست‌ها را شکست تا مسیر توسعه و رفاه مردم سریعتر طی شود.

سلاجقه با بیان اینکه شهید جمهور به طور میدانی در عرصه محیط زیست حاضر می‌شد ادامه داد: او مدافع راستین محیط زیست بود و هرگز در این زمینه راحت ننشست.

وی مراقبت و حفاظت از محیط زیست را جزو توصیه‌های دین و از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: بر همین اساس روز قیامت همه در برابر محیط زیست و حیات وحش سوال خواهند شد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده نشویم.

در پایان این مراسم از سه محیط بان نمونه ملی، محیط بان برتر استانی، خانواده شهدا و جانبازان سازمان حفاظت محیط زیست با اهدای جوایزی تجلیل شد.

مرتضی نعمت پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی فرمانده نمونه و مقام اول در کشفیات و دستگیری شکارچیان در کشور شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.