سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۵۰‌ میلیارد تومان به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد

در سفر دوم رییس جمهور شهید ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه فرهنگی پیش بینی شده است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نخستین رویداد جام امید رسانه استان گفت: رویداد خبری خلاقانه، کارآمد و موثر نه تنها برای پرداخت عملکرد بلکه برای کارایی اصحاب رسانه موثر است.


امین درخشان افزود: در دو سال گذشته برنامه‌های خوبی توسط بسیج رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و دیگر مجموعه‌ها در راستای تقویت کارکرد رسانه‌ها اجراشده است.  


درخشان با اشاره به اینکه رسانه یکی از مولفه‌های ارزشمند معادلات دولت است اضافه کرد: رسانه به عنوان قدرتمندترین ابزار پیشرفت در جامعه است که اگر نبود خیلی از مسائل بر زمین می‌ماند و مسئولان از خلأ‌های موجود غافل می‌ماندند.  


وی در خصوص عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در ابتدای دولت سیزدهم بر مبنای تهیه و تدوین سند بنیادین فرهنگ و هنر گام‌هایی برداشته شده که در سطح کشور الگو بوده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف ما متناسب با شعار مردمی دولت توجه به مولفه‌های فرهنگی جامعه است اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی مردم محور تقویت شده و شاهد حضور و استقبال چشمگیر مردم در برنامه‌های فرهنگی هستیم.


درخشان با بیان اینکه آثار ارزشمندی طی دو سال گذشته بر مبنای سند تحول تولید شده است گفت: این آثار موجب تعیین تکلیف طرح‌های رها شده منجر شده است.


وی ادامه داد: طرح‌های داشتیم که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف بود و امروز به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.