سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث تقاطع غیر همسطح در دستور کار مدیریت شهری است

اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح براساس طرح جامع ترافیک شهرکرد در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

هادی مهربانی معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در جلسه بررسی تقاطع غیرهمسطح با بیان اینکه احداث تقاطع غیر همسطح طالقانی کاشانی در کاهش گره‌های ترافیکی تاثیرگذار است، اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح طالقانی به کاشانی به صورت روگذر توسط شورای ترافیک به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه احداث روگذر به لحاظ طول معبر و هزینه‌ها مقرون به صرفه می‌باشد، افزود: در احداث تقاطع غیرهمسطح تمام موارد زیست محیطی، سفره‌های آب زیرزمینی و. بررسی و همین امر سبب شد تا احداث روگذر در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: طرح مطالعاتی تقاطع غیرهمسطح از سال ۹۹ آغاز و قرارداد‌های اولیه در فاز صفر و یک با یک شرکت منعقد و فاز دوم طرح که جزییات را به صورت کامل ارائه می‌نماید توسط یک شرکت دیگر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح براساس طرح جامع ترافیک شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و اگر در حال حاضر برای آن برنامه‌ریزی نشود به اهداف پیش‌بینی شده در طرح جامع ترافیک نخواهیم رسید.

محقق ادامه داد: برای اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح مکان یابی‌های مختلفی صورت گرفت که توسط شکت مشاور مزایا و معایب آن بررسی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.