سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس یزد آماده حماسه ۸ تیر ماه

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، از آمادگی کامل مدارس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبرداد.

 زلیخا زارع رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد در جلسه‌ای با نمایندگان آموزش و پرورش نواحی یک و دو گفت: وضعیت شعب اخذ رای در مدارس شهرستان یزد مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند اتخاذ شد. 

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن، از همکاری آموزش و پرورش در تامین و تجهیز شعب اخذ رای در مدارس قدردانی کرد. 

زارع همچنین از نمایندگان آموزش و پرورش خواست تا نسبت به رفع نواقص احتمالی در شعب اخذ رای اقدام کنند و تمهیدات لازم برای تسهیل در امر رای گیری را فراهم آورند. 
در ادامه این جلسه، نمایندگان آموزش و پرورش نواحی یک و دو گزارشی از وضعیت شعب اخذ رای در مدارس ارائه کردند و به بیان چالش‌ها و مشکلات موجود در این زمینه پرداختند. 

در نهایت، با بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و ارتقای کیفیت برگزاری انتخابات در مدارس اتخاذ شد. 

از جمله مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه می‌توان به رفع نواقص و کمبود‌های موجود در شعب اخذ رای، تامین امکانات سرمایشی مورد نیاز، تامین آب سردکن، بررسی، وضعیت خطوط تلفن، بررسی وضعیت تجهیزات ضروری (میز، صندلی و...) و انجام تبلیغات و اطلاع رسانی برای تشویق مردم به حضور در انتخابات اشاره کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه مورخ ۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.